فدک

فدک تکه ای از بهشت

فدک

فدک تکه ای از بهشت

فدک

« قدمی کوچک برای خدمت به شهدای گمنام »
وعــده مـا ، پنجشنبــه‌ها از ساعت 14 الی 18
خواهران قطعه 44 و برادران قطعه 50 بهشـت زهـرا (س)...

برای عضویت در سامانه پیامکی، عدد 13 را به همراه نام و نام خانوادگی به شماره
30004980145211 ارسال نمایید.

گروه فرهنگی خادمین شهدای گمنـام- فــدک

تازه وارد دانشکده نیروی هوایی شده بود که یک روز با من تماس گرفت و گفت:"فلانی لطفا بیا تهران، کار واجبی دارم." نگرانش شدم، مرخصی گرفتم و رفتم تهران.

بعد از احوال پرسی گفت:"شما مسئول آسایشگاه ما رو میشناسی، بی زحمت برو راضیش کن تا منو از طبقه دوم بیاره طبقه اول".

گفتم :"قضیه چیه عباس؟ تو که یه سال بیشتر اینجا نیستی!" گفت:"آسایشگاهمون به آسایشگاه خانوما دید داره، نمی خوام به گناه بیفتم."

شهید عباس بابایی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی