فدک

فدک تکه ای از بهشت

فدک

فدک تکه ای از بهشت

فدک

« قدمی کوچک برای خدمت به شهدای گمنام »
وعــده مـا ، پنجشنبــه‌ها از ساعت 14 الی 18
خواهران قطعه 44 و برادران قطعه 50 بهشـت زهـرا (س)...

برای عضویت در سامانه پیامکی، عدد 13 را به همراه نام و نام خانوادگی به شماره
30004980145211 ارسال نمایید.

گروه فرهنگی خادمین شهدای گمنـام- فــدک

اومد جلو سلام و احوالپرسی کرد

بهش گفتم مگه تو کلاس نداشتی؟! تو که قرار نبود امروز بیایی! ، چی شد اومدی؟!

با بغض گفت: نمیدونم چی شد که رسیدم اینجا...

سوار ماشین شدم و به سمت دانشگاه حرکت کردم که نمیدونم چی شد یهویی رسیدم جلوی بهشت زهرا (س)

خوش به سعادتش که شهدا مسیر حرکتشو عوض کردن...

شهدا؟!

میشه مسیر مارو هم عوض کنید؟

شهــدا؟!

شهدا؟



حسین رضائی فرد

نظرات  (۳)

۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۱:۲۹ زینب جهان تیغ
این پستو برا من گذاشتین که 5 شنبه ها کلاسم ؟ :'(
چه وبلاگ خوبی شده دم همتون گرم
تبادل لینک کنیم؟
۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۱:۴۴ زینب جهان تیغ
این آدرس وبلاگمه برای تبادل لینک
لینکتون کردم
۱۸ مهر ۹۳ ، ۲۲:۳۳ ذو الفقار
عکس عالی بود....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی