فدک

فدک تکه ای از بهشت

فدک

فدک تکه ای از بهشت

فدک

« قدمی کوچک برای خدمت به شهدای گمنام »
وعــده مـا ، پنجشنبــه‌ها از ساعت 14 الی 18
خواهران قطعه 44 و برادران قطعه 50 بهشـت زهـرا (س)...

برای عضویت در سامانه پیامکی، عدد 13 را به همراه نام و نام خانوادگی به شماره
30004980145211 ارسال نمایید.

گروه فرهنگی خادمین شهدای گمنـام- فــدک

فدک قطعه ای از بهشت

نظرات  (۲)

۱۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۱۶ فدایی حضرت زهرا (س)
خداقوت خوش بحالتون ...
یاران آقارو باید اینجاها شناخت ...
برای مام دعا کنید عاقبت بخیر بشیم ...
وضعیت جالبی ندارم
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام علیکم
خاک پای یاران امام زمان، توتیای چشم ماست ...
اللهم عجل لولیک الفرج ...
با فدک همراه بشید
یا زهرا
   حسابی دل تنگ شدم یک هفته نتونستم بیام انگار بغض دنیا راه گلوم رو بسته ...
 خدا کنه بتونم این هفته  حاضر باشم ..... شهدا یه نیم نگاهی به بنده بکنن ..
  هروقت که نمیتونم سر مزار شهدا حاضر بشم می گردم تو کارهای که یک هفته انجام دادم کهایرادامو پیدا کنم و سعی کنم ایرادها رو از زندگیم حذف کنم .... هرچند که باز هم می دونم خیلی ایراد دارم که شاید ازشون خبر ندارم اما باز هم شهدا دعوت می کنن
پاسخ:
سلام علیکم
مارا کبوترانه وفادار کرده اید ...
ان شا الله این هفته قسمت بشه
یا زهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی