فدک

فدک تکه ای از بهشت

فدک

فدک تکه ای از بهشت

فدک

« قدمی کوچک برای خدمت به شهدای گمنام »
وعــده مـا ، پنجشنبــه‌ها از ساعت 14 الی 18
خواهران قطعه 44 و برادران قطعه 50 بهشـت زهـرا (س)...

برای عضویت در سامانه پیامکی، عدد 13 را به همراه نام و نام خانوادگی به شماره
30004980145211 ارسال نمایید.

گروه فرهنگی خادمین شهدای گمنـام- فــدک

یک روز مثل همیشه سفره را پهن کردیم و با هم مشغول غذا خوردن شدیم که از من پرسید:"چه خبر؟" من هم شروع کردم به صحبت از رفتنم به منزل یکی از اقوام و خریدهایشان. یک مرتبه دیدم بین حرفهای من بلند شد و با حالت خاصی از من پرسید:"چیزی کم آورده ام؟" گفتم:"نه، اتفاقا زیاد هم هست" بعد نگاهی به سفره انداخت و با نرمی خاصی گفت:"شما بهتر از من میدونی که غیبت کردن ، یعنی خوردن گوشت مرده برادر. دوست داری همچین گوشتی سر سفره مون باشه؟"

سردار شهید محمد حسن فایده


فدک قطعه ای از بهشت

شهید محمد حسن فایده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی