فدک

فدک تکه ای از بهشت

فدک

فدک تکه ای از بهشت

فدک

« قدمی کوچک برای خدمت به شهدای گمنام »
وعــده مـا ، پنجشنبــه‌ها از ساعت 14 الی 18
خواهران قطعه 44 و برادران قطعه 50 بهشـت زهـرا (س)...

برای عضویت در سامانه پیامکی، عدد 13 را به همراه نام و نام خانوادگی به شماره
30004980145211 ارسال نمایید.

گروه فرهنگی خادمین شهدای گمنـام- فــدک

امام صادق علیه السلام

هرکس برای خدا دانش بیاموزد و به آن عمل کند و به دیگران آموزش دهد، در ملکوت آسمانها به بزرگی یاد شود و گویند برای خدا آموخت و برای خدا عمل کرد و برای خدا آموزش داد.

کافی، ج 1، ص۳۲ ____________________________

ساعت 12 شب زنگ خونه رو زدن.یکی از هم کلاسیهای احمد بود که برای رفع اشکالات درسی آمده بود. احمد با اصرار زیاد آوردش خانه و بردش در اتاق. اما دوستش همش میگفت:"شرمنده ام، منو ببخش". تا صبح چراغ روشن بود و احمد باهاش ریاضی کار میکرد. وقتی برای نماز صبح بیدار شدم دیدم دوستش داره خداحافظی میکنه ولی باز هی میگه :"خیلی پشیمونم، حلالم کن". خیلی تعجب کردم.وقتی رفت از احمد پرسیدم :"اگه این دوستت انقدر خجالتیه ، پس چرا واسه رفع اشکال اومد اینجا؟" خندید و گفت:"این بنده خدا یکی از مخالف های سرسخت کلاس رفتن من بود و میگفت اگه رحیمی با اختلاط دختر و پسر مخالفه خب خودش کلاس نیاد.به همین خاطر منم دیگه کلاس نرفتم و بقیه درسام رو تو خونه خوندم. الان شرمنده بود که چرا اون برخوردو با من داشته".

شهید سید احمد رحیمی


فدک قطعه ای از بهشت

شهید سید احمد رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی